20150326

Äiti sanoi ei hyvä tuu, jos liian nuorena r a k a s t u u

jane

Onnellinen olenko kuin pieni sudenkorento 
joka pääni päällä lentää .

MÄ  
& kun suljit sen syliis, 
minä eksyin. 
 taaaa
Mä istuin pyöräsi tarakalla, sä sanoit äänellä vakavalla 
"Olet mulle hyvin rakas". 

motskutie

Äiti sanoi ei hyvä tuu, 
jos liian nuorena r a k a s t u u 
jannnsku Voih sinua, k e s ä
Minä odotan.

5 CMNT/S:

  1. mielettömän kaunis ulkoasu, ah! & kiva fiilispostaus :> oot ihanan oloinen tyttö!

    ReplyDelete
    Replies
    1. apua voi kiitos paljon! :3 ihania kehuja <3

      Delete
  2. Aivan todella ihanan tunnelmallinen postaus! Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ihmiseltä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljon, siihen pyrittiin vanhojen kuvien kautta :) & apua ihana, ihana kehu! <3

      Delete
  3. ihanaihana postaus <3

    ReplyDelete

 

JOAZZA | Copyright © 2012 | Powered by Blogger | Blog Designed By Yogen Basnet