20150316

PÄIVÄ A D D I K T O I T U N E E N KANSSA

Sain tähän idean alunperin ihanalta Jennalta, joka osaa kyllä toteuttaa päivän tapahtumista kertovat postaukset ihan super omalaatuisella tavallaan. Kuten muo instagramissa seuraavat varmasti tietävät, niin oon aika hyvä tallentamaan mahdollisimman monta kuvaa päivässä puhelimen kätköön. Tässä nyt olis vähän mun kuvasaldoa yhden päivän ajalta, & samalla päivää vähän kerrottuna. Kertokaahan ihmeessä mielipiteitä tälläsistä postauksista, niin ehkä näitä voisin ihan mielellään tehdä lisääkin.


 L A U A N T A I  14. 3. 2015 1 9:00 Herättiin sen kolmannen torkun jälkeen vihdoin. Poikaystävällä on tiedossa työpäivä, & mulla aikomuksena lagailla koko päivä. 

9:15 Kahvi on keitetty, toinen on käynyt suihkussa & availee pleikkaria niinkuin melkeen jokainen aamu. Kaksi jaksoa Dexteriä Netflixistä. Juodaan kahvit samalla.

10:00 Eka jakso katottu. Tehdään tässä välissä yhdet leivät, valmistetaan päivän energiapommi smoothie & sen jälkeen toinen jakso pyörimään.

10:45 Toinen lähtee ovesta ulos hirveellä kiireellä. Mä puolestani suuntaan keittiöön tietokoneen kanssa syömään oman osuuden aamupalasta, kun ei mulla vielä sillon ollut huutavaa tarvetta. 2 11.00 Pari leipää, se poikaystävän taikoma supersmoothie & iso törpöllinen vettä on mun edessä. Nyt voinki siirtyä koneelle tsekkailemaan sähköpostia & uusimpia postauksia mitä jengi on kirjotellut.

11:30 Niistä innostuneena päätänkin sitten alkaa itekkin kirjottamaan postausta viikontakaisista kuvista. Postauksen voit lukea tästä!

12:30 Huh, vihdoin oon redi. Nyt musat ihan täysille soimaan & vois alkaa vaikka siistimään paikkoja. 3 13:00 Tiskit tiskattu vihdoin. Huh miten paljon sitä olikaan vuorokauden aikana kerenny kasautumaan tohon altaaseen.

13:15 Pyyhin pöydät & vihdoin sen meikkikulumista likaantuneen vessan lavuaarin. Sit vielä toi sängynpetaus ja nää hommat on purkissa! 4 13:45 Ella laitto viestiä. Se tahtoo nähä pitkästä aikaa, ja sano että mun pitäis olla Skattalla vähän jälkeen neljän. Huh tällä vauhilla tulee kiire!
  
14:00 S U I H K U U N !

14:20 Vois vähän taas hoitaa tätä ihoa, tää on ihan järkyttävässä kunnossa!? Hammastahnaa kuivattamaan (tässä finneistä eroon haluaville hyvä vinkki, mulla ainakin auttaa kuivattamaan epäpuhtaudet). Pidän tätä nyt ainaki hetken, jos tsekkais vaikka instagramin & muut somet tässä välissä. 5 14:40 OKEI NYT MÄ MEEN PESEE TÄN HAMMASTAHNAN POIS!

14:45 Sitte ois näitä meikki hommia... Vitsi ku ei kyl yhtään jaksais...

15:30 Joo.. no valmista tuli mut kylläpä taas kesti.. Ens kerralla en oikeesti laita niitä eyelinereita ku se aina menee tappelemiseks.. 6 16:00 Voi hitto mun kanssa oikeesti.. Jäin sitte ottamaa jotai selfieitä ikuisuudeks..

16:15 Nälkäki on, ni otimpa ne eilisen salaatin jämät kaapista. Voisin vaik nyt muokkaa & laittaa ton kuvan IGsee samalla ku syön. Vitsi tosta tuli kyl kiva & tää salaattiki on kyl ihan superhyvää, miksköhän ei ennen olla tehty tätä?

16:30 Ei hitto tää ei oo todellista, mun pitää viedä viel tää avain Pystävälle töihin & oon nyt jo ihan myöhässä. Äkkiä pihalle! 7 16:45 "OTA TÄÄ AVAIN MULLA ON KIIRE! Joo tiiän et oon aina myöhässä.. soitellaan pus!"

16:50 Huh onneks juna tuli samalla sekunnilla, oon kyllä jo nyt tyylikkäästi 5 minaa myöhässä.. No toivottavasti Ella kestää sen!

17:01 "Joo okei oon Helsingissä. Tuun nyt sinne skattalle, oota mua sielä!" 8 9 17:15 Istutaan Ellankanssa Johan&Nyströmillä kahvilla & juorutaan menneiden viikkojen tapahtumista. Rakastan kyseistä kahvilaa erittäin paljon. Tosi tunnelmallinen mesta, mut tulee käytyä ihan liian harvoin.

17:45 Hengailtiin edelleen mestoilla & Ella hyökkäs vielä ennen sulkemisaikaa tiskin taakse leikkimään cappuchinolla. "Otan kuvan teistä kun sä otat kuvaa"

18:00 Lähdetään suuntaamaan sporalle. Vitsi ulkona on nätti auringonlasku! 10 18:20 Meijän tiet erkanee. Mä suuntaan junalle & Ella lähtee kotiin.  

18:30 Junassa ei oo tyyliin ketään mitä ihmettä?!

18:50 "Mä oon tässä alhaalla, tuutko avaamaan?"
11
19:05 Juho tulee mestoille & pojat jumittuu änärin ääreen ainaki kaheks tunniks... eipä ollut yllätys tämä...
19:45 Mä muokkailen tänään otettuja kuvia puhelimella & sovittelen mun Bluetomatolta tilaamaa Vanssin 5panel lätsää. Se tuli jo Tiistaina mut en ollu mestoilla sillon. Taidan jättää tän kyl nyt päähän!

20:30 Nälkä alkaa riipimään vatsalaukkua. Etiskellään netistä vaihtoehtoja mistä tilataan. Päädytään kiinalaiseen ruokaan & lähetetään tilaukset.. Siis.. noissa voi kestää tunti etne tulee = kuolema viha kiukkua 12 21:15 JES SE SAFKA TULI V I H D O I N !

22:00 Vois lähtee pihalle hetkeks seikkailemaan. Vitsi siel on kyl kylmä, mut mennää silti!

22:30 Joonas soitti etse haluu liittyä mukaan. Se on tässä jonkun 20 minuutin päästä. J E S sillä on auto! 13
23:00 Hypätään auton kyytiin vailla mitään päämäärää. Ajellaan ympäriinsä Helsingissä ettien jotain huoltoasemaa missä vois käydä kahvilla.

24:00 Saadaan hyvä idea lähteä Espooseen Nihtisillan ABC:lle kauppaan.. jep. Mä oisin ollut jo niin valmis menemään nukkumaan.

01:00 Ajellaan takasinpäin, puolta tuntia myöhemmin ollaan vihdoin takasin. Mä kaadun sänkyyn, mut pojat alkaa kattelemaan jotain ihme muumi videoita.

 2:30 Ne sit vihdoin suostuu alkaa nukkumaan. Jes vihdoinkin unta, hyvää yötä & kiitos kun olitte messissä tässä päivässä, sydän!

6 CMNT/S:

  1. Kiva postaus! Tämmöset on hauskoja :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Puspus rakas! Toivottavasti se ei haittaa että vähän lainasin sun idistä xd!

      Delete
  3. hei tää oli kiva ! :)

    ReplyDelete

 

JOAZZA | Copyright © 2012 | Powered by Blogger | Blog Designed By Yogen Basnet