20150527

SITTEN OLEN V A L M I S


Huomenna koittaa vihdoin se päivä, kun voin marssia koulun ovista ulos eikä mun tarvitse palata sinne enää ikinä. Huomenna mä vihdoin saan sen tuskan ja pakertamisen loppusumman, eli päättötodistuksen Lähihoitajan ammattiin.

Matka tähän hetkeen on kestänyt neljä vuotta, ja on uskomattoman outoa ajatella, että mä tosiaan tein sen ja olen  v a l m i s .  Fiilikset tuun kertomaan sitten, kun todistus on mun kädessäni, koska silloinhan sen vasta tajuaa että ei hitto mä tosiaan oon nyt valmis?! Se kuulostaa edelleen mun korvaan niin kaukaiselta, etten edes osaisi kuvailla vielä sitä fiilistä oikeilla sanoilla.

Juhlat mulla on sunnuntaina, sillä lauantai mulla on buukattu aivan täyteen yo kuvauksia, joka tässä tilanteessa on mulle myös erittäin tärkeää hommaa upeiden ihmisten keskellä. Mutta sielä se vaan nyt häämöttää & pian elämä on juhla. Kuin moni teistä valmistuu tänä viikonloppuna? 

 ***

Mä lähden nautiskelemaan nyt upeesta kelistä. 
Kerkesinkin aamulla jo saamaan pienet rajat näkyviin että katsotaan jatkuuko tää päivä vielä auringonpalvomisella takapihalla. 
Empähän ole omissa juhlissa sitten mikään kalkkilaivankapteeni ainakaan, hah! Huomiseen :-).

1 CMNT/S:

 

JOAZZA | Copyright © 2012 | Powered by Blogger | Blog Designed By Yogen Basnet