20150518

VIEDÄÄN HOMMA Y L Ö S TÄNÄÄN!

Kivaa Maanantaita jengi! Mä herättelin viikko sitten mun Youtube kanavan vihdoin talvihorrokseltaan henkiin & alotinkin viikon vlogiputkella. 
Tästä sainkin sitten hyvän idean näihin postauksiin, sillä jokaisen päivän videossa on pieni punainen lanka jota pitkin kulkea & josta on helppo myös tehdä postausta. 
Mitä mieltä ootte ideasta? Tämä viikko on siis video viikolle omistettu! 

REBA1 Oltiin siis noin kolmeviikkoa sitten Siltasessa Reino Nordinin musavideon kuvauksissa, johon siis sai osallistua ihan kukavaan. 
Ilta oli todella onnistunut kokonaisuudessaan, & Reino yhtä ihana kuin aina ennenkin. 
Oon siis aikaisemminkin käynyt katsomassa reinon keikkoja mm. Tavastialla Tammikuussa viimeksi ja aina oon kyllä nauttinut. 
Jos joku siis ei tiennyt, niin Reino kuuluu mun omiin lempi artisteihin sieltä Reino & TheRhinosin aurinko -biisistä asti.
Siksi olikin ihanaa, että Reinolla oli hetki aikaa jutella keikan jälkeen. Terkut näkyykin videon lopussa.
REBA2 Miltä näytti sitten tämä päivä mun silmin? 



Eli ensimmäinen Dailyvlog uunista ulos! Näitä videoita on ollut huikeeta kuvata, ja olis aivan huikeeta kuulla teidän fiiliksiä näistä videoista tulevan viikon aikana. :)
Niinja se itse musavideo julkaistiin 15.5 & on ehdottomasti mun tän kesän kulutetuin soittolistan hitti!

Tällä viikolla siis tulossa jokainen päivä tälläistä pientä kivaa. Huomenna höpötellään sitten jostain ihan muusta, josta kyllä uskon, että osa teistä on hyvinkin kiinnostunut. Palaillaan siis huomenna muodonmuutosten parissa. Kivaa alkavaa viikkoa kaikille & viedään tää biisi #YLÖS.



Mitä te ootte mieltä kyseisestä kappaleesta? Bongasitteko meikäläisen?

0 CMNT/S:

Post a Comment

 

JOAZZA | Copyright © 2012 | Powered by Blogger | Blog Designed By Yogen Basnet