20150624

HU H U U ?!

Aika vaan kuluu ja kuluu ja kuluu. Blogi on mun mielessä jatkuvasti, (oikeestaan meidän mielessä) mutten vaan saa mitään rakoa, mihin mahtuisi se muutama tunti kirjoittamiseen. Nyt kuitenkin on hyvä hetki.. yhdeksältä illalla alkaa kirjoittamaan postausta teille.. well done Joanna..

Niin siis blogi on ollut mielessä moneltakin osin. Oon mm miettinyt, että minkälaista sisältöä mä tänne tahdon tuottaa, mikä on ok julkasta & mihin asioihin pitäs erikoisesti panostaa.. Loppusumma on edelleen tosi harmaissa, mutta valoa kohti ollaan koko ajan tän projektin kanssa menossa!

Valokuvaus on kuitenkin aina ollut mulle se juttu, ei niinkään noiden videoiden teko.. Mä oon saanut myös lukijoilta paljon palautetta aina, kun olen jonkun kasvot naamatusten nähnyt. Onneksenihan se on ollut todella positiivista, mutta tää hommakin on kehittynyt niin paljon sinä aikana kun mä oon elellyt niissä harmaissa, etten yhtään tiedä mihin suuntaan sitä pitäis viedä.. Kylte ymmärrätte varmasti mitä ajan takaa tai ainakin mä uskon että tajuutte. Mutta aikahan sen näyttää sitten.
Nyt mä kyllä ajattelin ihan oikeesti olla taas mukana täällä bloginkin puolella, johan sitä tuli oltua hiljaa melkeen kuukausi.

Kiitos siis maltillisuudestasi mun kanssa. Mä lupaan parantaa tapani!
ISTUN No mitä sitten tähän elämään ylipäätään - Tää elämä on todella jees just nyt & musta pursuu uteliaisuus ja onnellisuus tätä elämää kohtaan. Kesä on kuitenkin se aika, millon mä elän kaikista kovimmilla tasoilla (väärinhän se on, kun aina pitäis olla vähintään satanen lasissa). & tottakai kaikesta tulen teillekkin tarinoimaan, kunhan siihen on aikansa & paikkansa.

Heinäkuussa mullakin vihdoin kuitenkin koittaa loma, ja sitten on aikaa tehdä lähes ihan mitä vaan. Kalenteri alkaa kyllä kovaa vauhtia täyttyä kaikesta ihan huikeesta tekemisestä, myös nää elämän pienet muutokset tässä viimeisen kuukauden aikana on kääntänyt meidän kelkat tosi kovalle pyöräily moodille. Videoida olisi kyllä tarkoitus mahdollisimman paljon heinäkuussa, mutta olis niin ihana tehdä näitä postauksiakin. Olisko teillä jotain, mitä ehdottomasti tahtoisitte nähdä?

Miten ylipäätään teidän kesä on lähtenyt käyntiin? Onks teillä jotain huikeita suunnitelmia?
MÄMÄMMÄ  KUVAT: ANSSI VAITTINEN  |  PAITA: TÄÄLTÄ


9 CMNT/S:

  1. Kyllä sitä kesällä on tosi kivaa viettää paljon aikaa kavereiden kanssa :) Sitä on paljon suunnitelmissa.
    Noi kuvat on tosi siistejä, tykkään niiden tunnelmasta!

    ❀Cinderella Days❀

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljon, ja jep se on parasta, tehdä kaikkea kavereiden kanssa!
      Meilläkin ihan hurjana suunnitelmia!

      Delete
  2. Mulla on joskus vähän sama juttu blogin kanssa, mutta ihan normaalia bloggaajan arjessa et välillä mietityttää kaikki eikä mikään miellytä. Kuvat on tosi kivoja, tykkään erityisesti tuosta ekan kollaasin oikeanpuoleisesta kuvasta. :-)


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on munkin lempparikuva!!
      & joo, mulla on näitä hetkiä todella usein
      toivottavasti menee pian ohitse :)
      yritän silti olla mahdollisimman aktiivinen!

      Delete
  3. Hyvin otetut kuvat ❀ http://jjjbloggaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  4. Ei paineita! Kirjotat sitä mikä hyvältä tuntuu ja me kyllä jaksetaan odottaa :-)

    ReplyDelete
  5. Ei stressii :) Hyvää kannattaa odottaa!

    ReplyDelete

 

JOAZZA | Copyright © 2012 | Powered by Blogger | Blog Designed By Yogen Basnet