20150526

M U U T O K S I A

Paljon puhuttu ulkonäkömuutos.. Hiukset kyllä tekee ihmeitä, ja ajatellen, että tämä on vasta leikkausvaihe. 
Kuitenkaan en nyt saanut parempia kuvia aikaiseksi kaivaa koneen syövereistä, mutta tässä ne ovat: Nimittäin mun uudet, mulle aivan liian lyhyet hiukset!
ppp Tukan lyheneminen tekee tosiaan kasvoille ihmeitä. Tää lyhyt tukka korostaa mun kasvojen pyöreyttä, mutta samalla saa mut näyttämään ehkä vähän vanhemmalta. Lisäks pakko ehkä sitä on hypettää, ettei mun tukka oo kyllä muutamaan vuoteen voinut näin hyvin, ah!

Videolla ehkä korostuu vielä paremmin tuo, että kuinka paljon sitä tukkaa sitten oikeesti lähti. Mitta ei tosiaan ehkä sivustakatsojalle oo päätä huimaava, mutta en muista koska mulla olis ollut oikeesti näin lyhyt tukka:

 
Pahoitteluni muuten tästä hiljaiselosta. Viimeviikolla tulikin sitten töitä & muuta pakollista menoa, jonka vuoksi jäi bloginpitäminen kakkoseksi. Jatketaan kuinkin nyt siitä mihin jäätiin, & tää viikko kunnialla loppuun saakka videoiden merkeissä. Paljon on kyllä tarinoita kerrottavana teille apua! Noh, ehkä me keretään palaamaan niihin ensviikolla sitten.  Mitä teille kuuluu & Mitäs te olette mieltä tukasta?

Nyt lähen lenkille, jotta joskus voin kertoa teille siitä toisesta isosta muodonmuutoksesta omassa elämässä ;-). Palaillaan huomenna, tsau! 

2 CMNT/S:

 

JOAZZA | Copyright © 2012 | Powered by Blogger | Blog Designed By Yogen Basnet