20150429

OHI ON V I I M E I N

IMG_1686 tädädä Nimittäin mun opinnot on kahvi-kakku kestejä vaille valmiit! Anteeksi tämä ikuisuuden kestänyt hiljaiselo. Tahdoin vain saada kaiken stressiin liitettävän pois alta. Mahtavia juttuja sekä reissuja on tullut myös tehtyä tässä hiljaiselon aikana, joten pysykää linjoilla, kuvia on nimittäin tulossa ( kuten myös videota ). Suurimman muutoksen uskon olevan ulkonäössä, mistä ei tiedäkkään muuta kuin mua snapchatissä seurailevat ja tottakai kasvot keitä olen viimeisen viikon aikana nähnyt. Osaatteko yhtään veikata mitä olisi voinut ulkonäössä muuttua?

Huomenna onkin sitten kauan odotettu vappu, ja sää ennuste lupaa meille lunta!? (jes) 
Aattelinkin kysellä, että minkälaisia suunnitelmia teillä on vapuksi? Onksteillä jotain perinteitä?
Me vietetään vappu ystäväni tupareissa & siitä mahdollisesti jatketaan sitte johonkin. On ihanaa, kun kerrankin on suunnitelmat selvillä hyvissä ajoin! 

Paremmin mun menneiden viikkojen kuulumisia tuun päivittelemään ihan lähipävinä. Tää oli vähän niikun tällänen "hei moi mä oon hengissä/selvisin/en kuollu" -päivittely postaus.
Syökää paljon munkkeja & lakilliset kantakaa se ylpeenä. Kivaa vappua jengi!

2 CMNT/S:

 

JOAZZA | Copyright © 2012 | Powered by Blogger | Blog Designed By Yogen Basnet